דיל היומי הינו מנגנון פסיכולוגי משומן היטב.
כל יום עולה דיל חדש ומפתה באתרי מכירות קבוצתיות.
כל יום עולה דיל חדש עם מחיר מדהים שאנו לא זוכרים כמוהו!!
כל יום עולה דיל חדש במגוון נושאים שאחד מהם לרוב נוגע גם אלינו.
אז מה גורם לדיל יומי להיות כלי שיווקי כה חזק ???
קופון שמוצע ליום אחד , או אפילו קופון שמוצע לשלושה / ארבע ימים מציב מעין "לחץ" על הקונה הפוטנציאלי.
לחץ שמא לא יפספס הזדמנות חד פעמית לרכוש מוצר או לצאת לחופשה במחיר שהוא לא יכל לחלום עליו קודם.
ובאמת אם אני רואה הצעה מפתה לצורך העניין דיל יומי שנותן לי 50% הנחה למסעדה שאני מאוד אוהב או אפילו לכרטיס קולנוע , אני ישר קופץ על ההזדמנות וקונה כאילו אין מחר.
זוהי קניית חשק מצד אחד , מצד שני אני פריק של קולנוע ושל אוכל , אז אם לא הייתי קונה , הייתי יוצא בכל זאת ומבזבז מחיר מלא.
אבל בניגוד להצעות אחרות כמו למשל פרסום בטלויזיה או בעיתונות על מבצעים חסרי תקדים ברשת חנויות מדהימות או בנופשים שלא מן העולם הזה, כאן יש את אפקט הזמן שהולך ואוזל.
יותר ויותר לקוחות יקנו את המוצרים / שירותים שיש לך כבעל עסק להציע בגלל אפקט זה.
דיל שמוצע היום ונגמר מחר הוא דיל שצריך להיות לגביו עם אצבע על ההדק.
אין זמן לחשוב וצריך להגיע להחלטה עכשיו !
מחר... ובכן , מחר הוא כבר לא כאן !
שרון זילברצויג